Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě – Bc. Lenka HIKISCHOVÁ
Bc. Lenka HIKISCHOVÁ
Master's thesis
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
The usage of in-store marketing tools in retail
Abstract:
Předložená diplomová práce má za cíl zjistit využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na vysvětlení základních pojmů týkajících se dané problematiky a dále jsou zde podrobněji popsány jednotlivé nástroje in-store komunikace. Mezi nástroje in-store komunikace jsou pro účely této diplomové …moreAbstract:
The aim of the submitted thesis is to find out the extent of utilization of in-store marketing tools in retail. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the explanation of the basic terms relevant to the given problems which is followed by a detailed description of the particular in-store communication tools. Among those included for the purpose of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HIKISCHOVÁ, Lenka. Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
MODERNÍ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA eGovernment A CZECH POINT
Martin Mecnarowski -
Role a přínosy elektronických kontaktních míst Czech POINT v systému eGovernment ČR
Jaroslava Fůsová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
In-store rádio Bistrotéky Valachy
Lenka Trávníčková