Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitelky mateřské školy – Bc. Barbora Čapková
Bc. Barbora Čapková
Bakalářská práce
Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitelky mateřské školy
Self-reflection as a part of kindergarden teacher‘s professional development
Anotace:
Bakalářská práce „Sebereflexe jako součást profesního rozvoje učitelky mateřské školy“ je zaměřena na to, jak učitelky mateřských škol vnímají vliv sebereflexe na jejich vlastní profesní rozvoj. Cílem práce je odpovědět na hlavní výzkumnou otázku: „Jak učitelky mateřských škol provádějí sebereflexi vlastní práce s dětmi a jak vnímají vliv tohoto procesu na svůj vlastní profesní rozvoj?“ Bakalářská …víceAbstract:
This bachelor thesis „Self-reflection as a part of kindergarden teacher‘s professional development“ is focused on how kindergarden teachers perceive the influence of self-reflection on their own professional development. The aim of this thesis is to answer the main research question: "How kindergarten teachers perform self-reflection of their own work with children and how they perceive the impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuh34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při adaptaci dítěte na prostředí mateřské školy
Veronika Wolfová -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Důvody rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Edita Javorská -
Spolupráce zástupce zřizovatele a statutárního orgánu školy Základní školy a Mateřské školy Benešov
Veronika KOZLOVSKÁ -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková