České pivní speciály a jejich obliba na trhu – Ing. Jonáš Jeník
Ing. Jonáš Jeník
Diplomová práce
České pivní speciály a jejich obliba na trhu
Czech beer specials and their popularity in the market
Anotace:
Česká republika jako pivní velmoc, alespoň co se týká spotřeby piva má také velký výběr piv. V této diplomové práci se budu zabývat oblibou pivních speciálů. Budu ji zkoumat ze všech úhlů pohledu. V teoretické části se budu zabývat charakteristikou pivního speciálu, výrobou a distribucí piva. V praktické části budu analyzovat pivní speciály analýzou trhu prostřednictvím pivovarského kalendáře, analýzou …víceAbstract:
Czech Republic as a beer superpower, at least in terms of beer consumption also has a great selection of beers. In this thesis, I will discuss likes beer specials. I'm going to examine it from all angles. In the theoretical part I will discuss the characteristics of beer specials, production and distribution of beer. In the practical part I will analyze the special beer brewing market analysis through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7679/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Egner
- Oponent: Ing. Dana Johnová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENÍK, Jonáš. \textit{České pivní speciály a jejich obliba na trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/oaicx2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Minipivovary - odvětví pivovarnictví v ČR
Martina Hájková -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý