České pivní speciály a jejich obliba na trhu – Ing. Jonáš Jeník
Ing. Jonáš Jeník
Master's thesis
České pivní speciály a jejich obliba na trhu
Czech beer specials and their popularity in the market
Abstract:
Česká republika jako pivní velmoc, alespoň co se týká spotřeby piva má také velký výběr piv. V této diplomové práci se budu zabývat oblibou pivních speciálů. Budu ji zkoumat ze všech úhlů pohledu. V teoretické části se budu zabývat charakteristikou pivního speciálu, výrobou a distribucí piva. V praktické části budu analyzovat pivní speciály analýzou trhu prostřednictvím pivovarského kalendáře, analýzou …moreAbstract:
Czech Republic as a beer superpower, at least in terms of beer consumption also has a great selection of beers. In this thesis, I will discuss likes beer specials. I'm going to examine it from all angles. In the theoretical part I will discuss the characteristics of beer specials, production and distribution of beer. In the practical part I will analyze the special beer brewing market analysis through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7679/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Egner
- Reader: Ing. Dana Johnová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Minipivovary - odvětví pivovarnictví v ČR
Martina Hájková -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý