Ing. Nabi Abbasaliyev

Diplomová práce

The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement

The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
Anotace:
The aim of this study is to examine the relationship between perceived value derived from social media marketing activities and customer engagement (e.g., behaviours such as liking, sharing, commenting, and recommending), contributing to the knowledge in the field of digital marketing and consumer behaviour. The study first reviewed the literature on social media marketing and customer behaviour, followed …více
Abstract:
The aim of this study is to examine the relationship between perceived value derived from social media marketing activities and customer engagement (e.g., behaviours such as liking, sharing, commenting, and recommending), contributing to the knowledge in the field of digital marketing and consumer behaviour. The study first reviewed the literature on social media marketing and customer behaviour, followed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: doc. Ahad Zareravasan, PhD
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management