Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh – Bc. Michal Hubáček
Bc. Michal Hubáček
Master's thesis
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
The Introduction of the private Brand MAX Parts on Czech and Slovak Markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti …moreAbstract:
This thesis deal with automotive private brand launch on the Czech and Slovak markets and with position of the company ADIP between it's competitors, which also offering their private labels. After a year of private brand sales, thesis finds through research it's knowledge, customer experience and perception of the brand. Using SWOT analysis and survey, author finds and verifies company's position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBÁČEK, Michal. \textit{Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/oakibd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hubáček, Michal. Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza a hodnocení rizik veřejného osvětlení a statiky stožárů provozovaných společností Technické sítě Brno, akciová společnost
Jakub Macek -
Analýza a návrh změn systému hodnoceni a odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Lenka Veselská -
Analýza a hodnocení rizik ve společnosti poskytující služby odpadového hospodářství
Karolína Petláková -
Hodnocení podnikatelské činnosti společnosti AB123 s.r.o.
Kateřina Kološová -
Analýza a hodnocení činnosti společnosti Alfa Helicopter, s.r.o. a návrhy ke zlepšení situace
Nikol Schenková -
Ekonomické hodnocení dřevozpracujícího podniku – analýza společnosti Stora Enso
Filip Janda -
Strategická finanční analýza a hodnocení vybrané společnosti
Jan Skalák -
Hodnocení ekonomické situace vybrané společnosti
Klára Waloschková