Bc. Michal Hubáček

Master's thesis

Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

The Introduction of the private Brand MAX Parts on Czech and Slovak Markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti …more
Abstract:
This thesis deal with automotive private brand launch on the Czech and Slovak markets and with position of the company ADIP between it's competitors, which also offering their private labels. After a year of private brand sales, thesis finds through research it's knowledge, customer experience and perception of the brand. Using SWOT analysis and survey, author finds and verifies company's position …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hubáček, Michal. Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe