Andrea Schmidová

Bakalářská práce

Podnikatelské prostředí, kulturní zvláštnosti a obchodní zvyklosti Číny a její spolupráce s ČR na příkladu firmy Tescoma

Entrepreneurial environment, culture specifics and commercial habits of China and its co-operation with the Czech republic ilustrated on Tescoma company
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část práce je věnována základním údajům o Číně, obsahuje demografický, geografický a politicko-ekonomický přehled a popisuje podnikatelské prostředí jako takové. Věnuje se také postavení Číny na světovém trhu, krizi, a investicím. Druhá část se zaměřuje na vztahy ČLR a ČR. Zde je uvedena struktura obchodu a bilance vzájemné obchodní výměny. Dále se …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into three parts. Te first chapter describes basic facts about China, its demography, geography, politicy and economy as well as it describes entrepreneurial environment area as a whole. Also, it focuses on role of China in context of the world economy, presents the picture of China in the world crisis. The second part concerns about business relationship between The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Alexandra Mrkvová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21868