Ing. Helena Mrázová

Bakalářská práce

Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele

Motivational factors influencing costumer behavior
Anotace:
Práce je zaměřena na motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele, na jejich rozsah a intenzitu působení. V úvodní-teoretické části se zabývám rozborem teoretických poznatků, které jsem získala studiem odborné literatury. Definuji pojmy spotřebitel a zákazník, dále pak motivačními faktory, které je přímo či nepřímo ovlivňují. Popisuji zde vliv těchto faktorů na osobnost spotřebitele a do jaké …více
Abstract:
The work is focused on the motivational factors influencing consumer behavior in their scope and intensity of exposure. In the introduction, theoretical part deals with analysis of theoretical knowledge that I gained an extensive study of literature. I define the concepts of consumers and customers, as well as motivational factors that directly or indirectly affect them. I describe the impact of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace