Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Martin Tuček
Bc. Martin Tuček
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
The market segmentation and customer behaviour research as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject in the market
Abstract:
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků je nutným předpokladem pro úspěšné umístění produktů na trhy. Bakalářská práce se zaměřuje na produkt průmyslového LED svítidla pro pěstitele nabízené společností MODUS, spol. s r.o. ve vztahu k segmentaci trhu a výzkumu chování zákazníků. Výstupy budou zahrnuty jako podklad pro návrh umístění výrobku na trh. V teoretické části práce bude zejména provedena …moreAbstract:
Market segmentation and research into customer behavior is a prerequisite for the successful placement of products on the markets. The bachelor thesis focuses on the product of industrial LED lighting for growers offered by MODUS, spol. s r.o. in relation to market segmentation and customer behavior research. The outputs will be included as a basis for proposing product placement on the market. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TUČEK, Martin. \textit{Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/oaqyot/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Finanční analýza společností SEMAG spol. s r.o. a Penam, a.s.
Martina Stuchlíková -
Finanční analýza McDonald`s ČR spol. s r.o.
Michal Řezáč -
Finanční analýza společnosti ECOAR spol. s r. o.
Lenka Pietraszová