Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Martin Tuček
Bc. Martin Tuček
Bakalářská práce
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
The market segmentation and customer behaviour research as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject in the market
Anotace:
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků je nutným předpokladem pro úspěšné umístění produktů na trhy. Bakalářská práce se zaměřuje na produkt průmyslového LED svítidla pro pěstitele nabízené společností MODUS, spol. s r.o. ve vztahu k segmentaci trhu a výzkumu chování zákazníků. Výstupy budou zahrnuty jako podklad pro návrh umístění výrobku na trh. V teoretické části práce bude zejména provedena …víceAbstract:
Market segmentation and research into customer behavior is a prerequisite for the successful placement of products on the markets. The bachelor thesis focuses on the product of industrial LED lighting for growers offered by MODUS, spol. s r.o. in relation to market segmentation and customer behavior research. The outputs will be included as a basis for proposing product placement on the market. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUČEK, Martin. \textit{Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/oaqyot/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Finanční analýza společností SEMAG spol. s r.o. a Penam, a.s.
Martina Stuchlíková -
Finanční analýza McDonald`s ČR spol. s r.o.
Michal Řezáč -
Finanční analýza společnosti ECOAR spol. s r. o.
Lenka Pietraszová