Spokojnosť zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie – Bc. Marta Kubáňová
Bc. Marta Kubáňová
Bachelor's thesis
Spokojnosť zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie
Customer satisfaction with the services of selected financial institution
Abstract:
Bachelor's thesis deals with customer satisfaction with the services of selected financial institutions, therefore we are in our bachelor thesis measured customer satisfaction with internet banking from Tatra bank. This work describes a marketing analysis of the current state of customer satisfaction and proposals to improve the situation found. The work is divided into three chapters. The first chapter …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá spokojnosťou zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie, preto sme v našej bakalárskej práci merali spokojnosť zákazníka so službou internet banking od Tatra banky. Cieľom práce je marketingová analýza súčasného stavu spokojnosti zákazníka a predloženie návrhov na zlepšenie zisteného stavu. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola vysvetľuje podstatu a …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k86yl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: doc. RNDr. Ľudmila Lysá, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Personální marketing konkrétního podniku
Linda Khallová -
Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta
Peter Horčiak