Bc. Marta Kubáňová

Bakalářská práce

Spokojnosť zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie

Customer satisfaction with the services of selected financial institution
Abstract:
Bachelor's thesis deals with customer satisfaction with the services of selected financial institutions, therefore we are in our bachelor thesis measured customer satisfaction with internet banking from Tatra bank. This work describes a marketing analysis of the current state of customer satisfaction and proposals to improve the situation found. The work is divided into three chapters. The first chapter …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá spokojnosťou zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie, preto sme v našej bakalárskej práci merali spokojnosť zákazníka so službou internet banking od Tatra banky. Cieľom práce je marketingová analýza súčasného stavu spokojnosti zákazníka a predloženie návrhov na zlepšenie zisteného stavu. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola vysvetľuje podstatu a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: doc. RNDr. Ľudmila Lysá, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management