Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice – Ing. Nikola Svirak
Ing. Nikola Svirak
Disertační práce
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
The use of social networks as an online marketing plan to increase civic engagement in municipalities in the Czech Republic
Anotace:
Popularita sociálních médií stále roste, a to i kontextu komunikace mezi obcí a občany. V posledních letech se stala sociální média klíčovým nástrojem v komunikační strategii obcí, a to hlavně z toho důvodu, že umožňují rychlý tok informací a efektivní interakci s občany. Tato disertační práce se zaměřuje na potenciál sociálních médií jako hlavního komunikačního nástroje, díky kterému lze efektivně …víceAbstract:
The popularity of social media continues to grow, including in the context of communication between municipalities and citizens. In recent years, social media has become a key tool in the communication strategy of municipalities, mainly because they allow for a fast flow of information and effective interaction with citizens. This thesis focuses on the potential of social media as the main communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVIRAK, Nikola. \textit{Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oauguh/.
Jak správně citovat práci
Svirak, Nikola. Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice. Zlín, 2024. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační výchova jako globální strategie: mezipředmětové propojení s občanskou výchovou, dialogická komunikace a participace žáků na výuce
Marie VAŠUTOVÁ -
Komunikační strategie občanského sdružení Naděje
Markéta PUDILOVÁ -
Komunikační strategie neziskových organizací
Klára Kluzová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Vliv suburbanizace na rozvoj obce v projekci do problematiky sociálního kapitálu (případová studie obce Vysoká nad Labem)
Edita Tvrdoňová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Role místních osobností v lokálním rozvoji (dle zvolené lokality/obce) - Rodný dům Jana Kubiše v Dolních Vilémovicích
Alena Vašíčková