Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu – Ladislav ŠÁLOVSKÝ
Ladislav ŠÁLOVSKÝ
Bakalářská práce
Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu
Warehouse stock determination of products for specified customers of the MKZ a.s. company in selected region
Anotace:
Svou bakalářskou práci na téma {\clq}qStanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků f. MKZ a.s. ve vybraném regionu`` jsem vypracovával ve firmě MKZ a.s. v Rájci{--}Jestřebí. Obsahem této práce je provedení analýz obratů od roku 2006 po současnost, zjištění trendu a případné sezónnosti. Analýza je provedena i u portfolia zákazníků a u portfolia produktů. Na základě zjištěných skutečností …víceAbstract:
My bachelor thesis ``Warehouse stock determination of products for specified customers of the MKZ a.s. company in selected region{\crq}q was worked up in MKZ. a.s. company, based in Rájec{--}Jestřebí. Contens of this thesis is performance of turnover analyses from 2006 to the present and determination of trend and possible seasonality. Product portfolio and customers{\crq} portfolio were analyzed as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. \textit{Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/oay4ob/.
Jak správně citovat práci
ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu
Kristýna Červenková -
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek -
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Tomáš Janda -
Porovnání B2B marketingových nástrojů u vybraných distributorů léčiv
Ivana Vanková -
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu B2B
Jarmila Štolfová