Ladislav ŠÁLOVSKÝ

Bakalářská práce

Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu

Warehouse stock determination of products for specified customers of the MKZ a.s. company in selected region
Anotace:
Svou bakalářskou práci na téma {\clq}qStanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků f. MKZ a.s. ve vybraném regionu`` jsem vypracovával ve firmě MKZ a.s. v Rájci{--}Jestřebí. Obsahem této práce je provedení analýz obratů od roku 2006 po současnost, zjištění trendu a případné sezónnosti. Analýza je provedena i u portfolia zákazníků a u portfolia produktů. Na základě zjištěných skutečností …více
Abstract:
My bachelor thesis ``Warehouse stock determination of products for specified customers of the MKZ a.s. company in selected region{\crq}q was worked up in MKZ. a.s. company, based in Rájec{--}Jestřebí. Contens of this thesis is performance of turnover analyses from 2006 to the present and determination of trend and possible seasonality. Product portfolio and customers{\crq} portfolio were analyzed as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor: 13058

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. Stanovení skladových zásob produktů pro daný okruh zákazníků firmy MKZ a. s. ve vybraném regionu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing