Význam Category managementu pro prodej – Tatiana Bogdanova
Tatiana Bogdanova
Diplomová práce
Význam Category managementu pro prodej
The Importance of Category Management for Sale
Anotace:
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního …víceAbstract:
The aim of thesis The Importance of Category Management for Sale is to analyze the appropriateness and effectiveness of rules and process of Category management, described in the specialized literature, in practice, on the example of two stores. Using the gaining knowledge, in conclusion there will be given adequate recommendations how to increase the efficiency of cooperation between Nestlé Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Space management vybrané obchodní jednotky
Aneta MACHOVÁ -
Assortment Management & Space Optimization
Defne Ayanoglu -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka PEŠKOVÁ -
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Michal Čapek -
Implementace category managementu v retailu
Michaela Voženílková -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová