Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE – Veronika STEINMETZOVÁ, DiS.
Veronika STEINMETZOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
The Effectiveness of Exhibitions and Trade Fairs in 2N TELEKOMUNIKACE
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the efficiency of exhibitions and trade fairs as one of the tools of marketing communication. The first part covers the theoretical knowledge in the field of trade fairs, deals with specifics of this communication tool, the position of the trade fairs in the communications mix and examine the objectives and target groups. Also presents the measurable parameters, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEINMETZOVÁ, Veronika. Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukce účasti sociálních pracovníků na utváření identity oboru sociální práce v moderních a postmoderních podmínkách
Pavlína Linková -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Translation into English: A Case Study of a Czech Museum
Lucie Dordová -
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Marek Chládek -
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Zdeněk Rolejček -
Proměny veletrhu INVEX-DIGITEX v letech 2003-2008
Zuzana Záhorová -
Příprava účasti na veletrhu či výstavě
Kamila Zmeškalová -
Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy
Veronika Krejčíková