Analýza přístupů k celostátní maturitní zkoušce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Petra Vymazalová
Bc. Petra Vymazalová
Diplomová práce
Analýza přístupů k celostátní maturitní zkoušce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The analysis of approaches to the new secondary leaving exam for students with special needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou celostátních maturit žáků s postižením. První tři kapitoly, které tvoří teoretickou část práce, obsahují základní informace týkající se vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Závěrečná kapitola přináší výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na přístupy pedagogů, poradenských pracovníků a studentů k nové koncepci maturitní zkoušky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with new secondary leaving exam for students with special needs. First three chapters compose the theoretical part of the thesis and focuses on basic characteristics of education of students with special needs. The practical part is involved in fourth, last chapter. The aim of research is to analyse approaches of teachers, consulting workers and students for new secondary leaving …víceKlíčová slova
Integrace inkluze pedagogicko-psychologické poradenské služby osobnost jedince s postižením edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami celostátní maturitní zkouška žák s přiznaným uzpůsobením podmínek posudek k přiznanému uzpůsobení podmínek integration inclusion educational and psychological counselling personality of impaired education of students with special needs national leaving exam student adapted to conditions reference to adaption of conditions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ytb8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMAZALOVÁ, Petra. \textit{Analýza přístupů k celostátní maturitní zkoušce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ob34lz/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Michaela Kociánová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve waldorfské škole
Renata Ela TRÁVNÍČKOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ