Karel Studený

Bakalářská práce

Využití AdBlocku u mladé generace

Usage of AdBlock Among Young Generation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím AdBlocku mezi mladou generací. Práce má za úkol zjistit, co mladé lidi nutí reklamu blokovat, jak se k této problematice staví a zdali existuje typ reklamy, který by byl mladou generací vnímán pozitivně. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována potřebná ter-minologie týkající se reklamy, online reklamy a vnímání reklamy …více
Abstract:
This Bachelor's thesis examines usage of AdBlock among the young generation. This work seeks reasons why young people block advertisemen on internet. It examines their attitudes and tries to find out if there is type of advertisement which is viewed positively. This work consists of two parts theoretical and practical. The first part defines all the ne-cessary terminology covering the topics of advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2016

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Studený, Karel. Využití AdBlocku u mladé generace. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace