Kateřina Bóriková
Master's thesis
Analýza trhu dárců krevní plazmy
Analysis of the plasma donor market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu dárců krevní plazmy v České republice, se zaměřením na Prahu a Středočeský kraj. Jejím hlavním cílem je prostřednictvím vlastních výzkumů primárních a sekundárních dat zhodnotit tento trh, identifikovat chování dárců krevní plazmy a motivy vedoucí k pravidelnému dárcovství. Dále se práce zabývá zjištěním povědomí o darování krevní plazmy u studentů pražských …moreAbstract:
The master´s thesis discusses the analysis of the plasma donor market in the Czech Republic with focus on Prague and Central Bohemian Region. The main aim of this thesis is to assess this market, identify behaviour of blood plasma donors and motives leading to regular donations, through research of primary and secondary data. Further the thesis deals with detection the awareness of donating blood plasma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51068
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Edukační proces u dárce krevní plazmy
Věra Fousová -
Problematika dárcovství krevní plazmy v ČR
Tereza Jenšovská -
Informovanost laické veřejnosti v oblasti darování plazmy
Lenka PTÁČKOVÁ -
Dárcovství krevní plazmy z pohledu studentů vysokých škol
Barbora Plíhalová -
Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
Michaela Vachová -
Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu
Tomáš Hajíček -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner