Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů – Bc. Kristýna Suchá
Bc. Kristýna Suchá
Master's thesis
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Marketing strategy of online educational courses
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie online vzdělávacích kurzů pro děti na základní škole. Přesněji se jednalo o online vzdělávací kurzy Red Monster od společnosti Plus4U. Cílem práce bylo vytvoření marketingové strategie s konkrétními návrhy pro marketingovou kampaň. Ke stanovení strategie byly vytvořeny analýzy prostředí podniku. Součástí těchto analýz bylo i dotazníkové …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the issue of marketing strategy of online educational courses for children in primary school. More specifically, these were Red Monster's online training courses from Plus4U. The aim of the work was to create a marketing strategy with specific proposals for a marketing campaign. Analyzes of the company's environment were created to determine the strategy. Part of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Informační akademie (mimoškolní vzdělávání dospělých v Knihovně Kroměřížska)
Kamila Brablíková -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová