Michaela CHRPOVÁ
Bakalářská práce
Využití tance v muzikálu
The usage of dance in the musical
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Využití tance v muzikálu" zkoumá především taneční složku muzikálových inscenací. Práce se skládá ze dvou teoretických částí a dvou empirických částí. V teoretické části se věnuji definici, vzniku a vývojem muzikálu, které jsou založeny na poznatcích získaných z odborné literatury, a také samotnému tanci a jednotlivým formám, které jsou využívány v muzikálu. Empirickou část …víceAbstract:
The Bachelor´s Thesis, which is called "The usage of dance in the musical", analyses the dance component of musical productions. The assignment is comprised of two parts of theory and two parts of practice. In the theoretical part, I'll describe the definition, the origin and the development of musicals, based on insights from proffesional literature and also the topic of dance itself, in their forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHRPOVÁ, Michaela. Využití tance v muzikálu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Sociopolitické postoje a tanec: Kdo a proč dnes v Praze tancuje swing
Veronika Páníková -
Afroamerický tanec – významný kulturní, zábavní a společenský fenomén 20. století
Sylva Balašová -
Tanec není zločin
Marek Kolář -
Miroslav Kůra a Jiří Kylián – velikáni české taneční choreografie
Zuzana Mašterová -
Srovnání dvou inscenací muzikálu Dracula //s důrazem na herecké pojetí titulní role
Jitka Cafourková -
Funkce ženských postav ve vybraných muzikálech Michaela Kunzeho a Karla Svobody
Helena Gricová