Michaela CHRPOVÁ
Bachelor's thesis
Využití tance v muzikálu
The usage of dance in the musical
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Využití tance v muzikálu" zkoumá především taneční složku muzikálových inscenací. Práce se skládá ze dvou teoretických částí a dvou empirických částí. V teoretické části se věnuji definici, vzniku a vývojem muzikálu, které jsou založeny na poznatcích získaných z odborné literatury, a také samotnému tanci a jednotlivým formám, které jsou využívány v muzikálu. Empirickou část …moreAbstract:
The Bachelor´s Thesis, which is called "The usage of dance in the musical", analyses the dance component of musical productions. The assignment is comprised of two parts of theory and two parts of practice. In the theoretical part, I'll describe the definition, the origin and the development of musicals, based on insights from proffesional literature and also the topic of dance itself, in their forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHRPOVÁ, Michaela. Využití tance v muzikálu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Popularization of Music and Organization of Music Life
Theses on a related topic
-
Sociopolitické postoje a tanec: Kdo a proč dnes v Praze tancuje swing
Veronika Páníková -
Afroamerický tanec – významný kulturní, zábavní a společenský fenomén 20. století
Sylva Balašová -
Tanec není zločin
Marek Kolář -
Miroslav Kůra a Jiří Kylián – velikáni české taneční choreografie
Zuzana Mašterová -
Srovnání dvou inscenací muzikálu Dracula //s důrazem na herecké pojetí titulní role
Jitka Cafourková -
Funkce ženských postav ve vybraných muzikálech Michaela Kunzeho a Karla Svobody
Helena Gricová