Music editor v Čechách...a na Marsu: Perspektiva role music editora v českém prostředí s příkladem na realizaci filmu Mars – Eliška Blauberová
Eliška Blauberová
Bakalářská práce
Music editor v Čechách...a na Marsu: Perspektiva role music editora v českém prostředí s příkladem na realizaci filmu Mars
Music Editor in Bohemia...and on Mars: Perspective of Music Editor role in Czech context with example of realisation of film Trash on Mars
Anotace:
V zahraniční americké a západoevropské filmové zvukové postprodukci existuje v rámci modelu týmové práce specializovaných profesí také funkce music editora. Music editor se stará o hudební koncepci filmu. Má music editing perspektivu také ve zvukové postprodukci českého filmu? Na tuto otázku se v práci snažím odpovědět za pomoci rozboru spolupráce music editora na realizaci českého filmu Mars a především …víceAbstract:
In American and western European film sound post production and within the model of team of specialised professions there is also a Music Editor. Music Editor takes care of musical conception of film. Does music editing have a perspective also in sound post production of Czech film? I try to answer this question with help of analysis of cooperation of Music Editor on realisation of the Czech film Trash …víceKlíčová slova
filmová hudbaKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
střihová skladbaKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
filmový střihKlíčová slova
zvuková postprodukce
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/12806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Martin KLUSÁK
- Oponent: Michal PEKÁREK
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAUBEROVÁ, Eliška. \textit{Music editor v Čechách...a na Marsu: Perspektiva role music editora v českém prostředí s příkladem na realizaci filmu Mars}. Online. Bakalářská práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/obdhye/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Tomáš Zlámal -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Stavba akustické kytary 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Vít Přibyla -
1. Teoretická část: Rozhlasové žánry, specifika rozhlasové hry 2. Praktická část: Kameny v zahrádce, audio dílo, délka minimálně 60 minut, zvuková skladba
Jitka Nešněrová -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Pavel Vrtěl -
Strunné nástroje v rockové hudbě, tvorba tónu a jejich snímání
Šimon Fuxa -
1. Teoretická část: Zvuková dramaturgie mluveného slova - Rozhlasová hra. 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Josef Beneš