Lenka BYSTROŇOVÁ

Bachelor's thesis

El uso de "tú" y "usted" en la publicidad espa\~{n}ola

The Use of "Thou" and "You" in Spanish Advertising
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of adressing potencial customers in Spanish advertising. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical section explains the concept of advertising, its essentials, advertising strategy and slogan, and we deal with the language of advertising. Then we describe the phenomenon of using first-name terms adressing and the polite form of …viac
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza oslovování potenciálního zákazníka ve španělské reklamě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětlujeme pojem reklama, její základní složky, reklamní strategii, slogan a věnujeme se jazyku reklamy. Poté se zabýváme tím, jak tykání a vykání popisují španělské gramatiky a jaká obecně platí pravidla pro tento jev. Dále se věnujeme …viac
 
 
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zverejniť od: 14. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BYSTROŇOVÁ, Lenka. El uso de "tú" y "usted" en la publicidad espa\~{n}ola. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta