Procedurální generování terénu v reálném čase – Mgr. Michal Kuderjavý
Mgr. Michal Kuderjavý
Bakalářská práce
Procedurální generování terénu v reálném čase
Procedural Terrain Generation in Real-time
Abstract:
The main goal of this Bachelor's thesis is an introduction into procedural generation techniques and comparison between algorithms, which are used to generate terrain. The text is accompanied by a program capable of generating and rendering a part of landscape in real-time.Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zoznámenie sa s technikami procedurálneho generovania terénu a porovnanie jednotlivých algoritmov generujúcich terén. Súčasťou práce je naprogramovanie aplikácie, schopnej v reálnom čase generovať a zobrazovať časť terénu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h99ph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
Maroš Müller -
Frakcionální Brownův pohyb a jeho aplikace
Doležalová Doležalová -
Fraktály
Michaela Záškolná -
Fraktály
David Pavlásek -
Krásná věda. Fraktály: náhoda, matematika nebo umění?
Tereza Richterová -
Fraktály
Jan VYSTRČIL -
Fraktály ve výtvarném umění
Kristýna ŠŤASTNÁ -
Fraktály napříč vědními obory
Barbora Hnyková