Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi – BcA. Jana Melkusová
BcA. Jana Melkusová
Diplomová práce
Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi
Anotace:
Absolventský projekt Podpora čtenářství u neslyšících dětí v praxi ve škole v Hradci Králové pojednává o mé zkušenosti s využitím pohádek za účelem rozvíjení čtenářských znalostí. Vycházím z vlastních zkušeností, které jsou popsány v mé Diplomové práci na téma Využití pohádky v dramatické výchově na 1. stupni základní školy pro neslyšící žáky v Hradci Králové. Tyto zkušenosti mě motivovaly k tomu, …víceAbstract:
The graduate project Support of Reading for Deaf Children in Practice in the school in Hradec Králové deals with my experience with the use of fairy tales to develop reading knowledge. It is based on my own experience, which is described in my diploma Thesis The Use of Fairy Tales in Drama Education at the 1st Level of Primary School for Deaf Pupils in hradec Králové. These experiences motivated me …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/lj8g1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2021
- Vedoucí: prof. Mgr. Zoja Mikotová
- Oponent: prof. PhDr. Veronika Broulíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/lj8g1/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika Neslyšících
Práce na příbuzné téma
-
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Výuková aplikace pro český znakový jazyk
Kristián Heřman -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
KNIŽNÍ PŘEDSTAVENÍ JAKO MOTIVACE KE ČTENÍ SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH DĚTÍ
Iveta Oppitzová -
Úprava knihy pro čtenáře se sluchovým postižením: J. K. Rowlingová - Harry Potter a Kámen mudrců
Monika FOJTŮ -
Využití pohádky v dramatické výchově na 1. stupni základní školy pro Neslyšící v Hradci Králové
Jana Melkusová