Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi – BcA. Jana Melkusová
BcA. Jana Melkusová
Master's thesis
Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi
Abstract:
Absolventský projekt Podpora čtenářství u neslyšících dětí v praxi ve škole v Hradci Králové pojednává o mé zkušenosti s využitím pohádek za účelem rozvíjení čtenářských znalostí. Vycházím z vlastních zkušeností, které jsou popsány v mé Diplomové práci na téma Využití pohádky v dramatické výchově na 1. stupni základní školy pro neslyšící žáky v Hradci Králové. Tyto zkušenosti mě motivovaly k tomu, …moreAbstract:
The graduate project Support of Reading for Deaf Children in Practice in the school in Hradec Králové deals with my experience with the use of fairy tales to develop reading knowledge. It is based on my own experience, which is described in my diploma Thesis The Use of Fairy Tales in Drama Education at the 1st Level of Primary School for Deaf Pupils in hradec Králové. These experiences motivated me …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2021
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/lj8g1/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2021
- Supervisor: prof. Mgr. Zoja Mikotová
- Reader: prof. PhDr. Veronika Broulíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELKUSOVÁ, Jana. \textit{Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Theatre. 2021. Available from: https://theses.cz/id/obl6st/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/lj8g1/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / field:
Dramatic Arts / Drama Education for the Deaf
Theses on a related topic
-
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Výuková aplikace pro český znakový jazyk
Kristián Heřman -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
KNIŽNÍ PŘEDSTAVENÍ JAKO MOTIVACE KE ČTENÍ SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH DĚTÍ
Iveta Oppitzová -
Úprava knihy pro čtenáře se sluchovým postižením: J. K. Rowlingová - Harry Potter a Kámen mudrců
Monika FOJTŮ -
Využití pohádky v dramatické výchově na 1. stupni základní školy pro Neslyšící v Hradci Králové
Jana Melkusová