Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů – Marian Zámečník
Marian Zámečník
Bachelor's thesis
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a analýzu nových technologií v marketingu, které se používají v prodeji a distribuci automobilů. Hlavní pozornost je věnována možnostem využití umělé inteligence v marketingových aktivitách na straně dealera automobilů. Práce nejprve definuje základní principy trhu s automobily, online marketingu a umělé inteligence. Dále popisuje, jak je tyto technologie …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the exploration and analysis of new technologies in marketing that are used in the sale and distribution of automobiles. Main attention is given to the possibilities of using artificial intelligence in marketing activities on the car dealer side. The thesis first defines the basic principles of the car market, online marketing, and artificial intelligence. It then describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁMEČNÍK, Marian. \textit{Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oblj1u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Barbora Valentová -
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Adéla Mikschiková -
Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Kristýna Kalíková -
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
Jan Faltýsek -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Eduard Pitka -
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Martin Vošta -
Marketing v automobilovém průmyslu
Eva Čablová -
Využití guerilla marketingu v automobilovém průmyslu
Karel Šůra