Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy – Šimon Jenšovský
Šimon Jenšovský
Bakalářská práce
Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy
Communications Intercultural Aspect in Working Environment of a chosen Firm
Anotace:
Práce se zabývá kulturními odlišnostmi pracovníků v nadnárodní korporaci ve vztahu k interní komunikaci a plnění pracovních úkolů. Podstatou práce je vytvořit teoretický rámec pro zmapování kulturních odlišností mezi pracovníky nadnárodní korporace a na základě získaných poznatků vyšetřit vliv kulturních odlišností na komunikaci a plnění úkolů. Soubor výzkumných otázek jednak replikuje práci Geerta …víceAbstract:
The thesis covers cultural differences among employees of a multi-national corporation in relation to communication and task execution. Thesis aims to construct a theoretical framework to map these cultural differences and apply gathered insights in practical research targeting the effect of cultural differences on communication and task execution. Research questionnaire replicates Hofstede's work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Miloslava Hiršová
- Oponent: Dagmar Balgová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Office Etiquette in the United Kingdom: Coping with Intercultural Differences
Cam Uyen CHU -
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Intercultural differences reflected in the websites of companies based in various cultural backgrounds
Kateřina CHVÍLOVÁ -
Intercultural differences in global web design
Lukáš HRNČÍŘ -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Jana Nagyová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa