Zuzana MALÉŘOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der Kundenkommunikation am Beispiel der Firma JSB DIABOLO MATCH a.s.

Analysis of customer communication on the example of company JSB DIABOLO MATCH a.s.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze customer communication on the example of email correspondence between production company JSB Match Diabolo a.s. and its Germanspeaking wholesalers. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with corporate communication in general, outlines its basic structure and further specifies selected instruments of corporate communication …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza zákaznické komunikace na příkladu e-mailové korespondence mezi výrobní společností JSB Match Diabolo a.s. a jejími německy hovořícími zákazníky z řad velkoobchodníků. Práce se skládá ze dvou části, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o firemní komunikaci z obecného hlediska, nastíní její základní dělení a blíže specifikuje vybrané instrumenty podnikové …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALÉŘOVÁ, Zuzana. Analyse der Kundenkommunikation am Beispiel der Firma JSB DIABOLO MATCH a.s.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta