Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ – Bc. Michael KARLÍK
Bc. Michael KARLÍK
Diplomová práce
Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ
Design of a Europe wall-map corresponding to elementary school curriculum
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám složitostí map, které jsou v současné době používány při výuce zeměpisu na základních školách. Experiment spočíval v porovnání dvou 8. paralelních tříd, které tvořily kontrolní a experimentální skupinu. Skupiny byly rozděleny na základě dosažených výsledků v předmětu zeměpis z předešlých ročníků. Kontrolní skupina používala k výuce současné mapy, obsahující dle mé …víceAbstract:
The nature of this thesis is to analyze the complexity of maps used in the educational process of teaching geography to elementary school students and their functional achievement in the process. The experiment was conducted on 8th graders in Nove Role. They were divided equally into a control group and a test subject group. The groups were divided according to the study of geography from the previous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍK, Michael. Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Tv-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Osamostatňování dítěte se SVP z pohledu rodiče
Pavla JAROŠOVÁ -
Hlavní příčiny stresu u žáků se SVP
Slávka TATARKOVÁ -
Postoje pedagogických pracovníků ke společnému vzdělávání dětí / žáků se SVP
Barbora GÁBOR TEICHMANNOVÁ -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Soubor studijních materiálů a pomůcek pro výuku tématu světová náboženství pro 8. a 9. třídu ZŠ
Hana MILATOVÁ -
Využití herních aktivit pro zlepšení klimatu v 8. třídě základní školy. Volby 2021. Kampaň strany Osmá naděje
Ivana Kratochvílová -
Mezioborově pojaté přírodovědné praktikum pro 8. a 9. třídu základních škol
Petra Burdychová -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová