Marie Petrová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingového mixu zámku Plumlov
Evalution of the Marketing Mix of Plumlov Chateau
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix zámku Plumlov a vytvořit návrhy na opatření, která by zvýšila spokojenost návštěvníků a motivovala je k opakované návštěvě objektu. Návrhová část práce bude vycházet z analýzy marketingového mixu objektu, výsledků řízených rozhovorů s pracovníky zámku, provozovatelem objektu, dotazování návštěvníků a vlastních zkušeností autorky.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.