Marie Petrová

Bachelor's thesis

Hodnocení marketingového mixu zámku Plumlov

Evalution of the Marketing Mix of Plumlov Chateau
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix zámku Plumlov a vytvořit návrhy na opatření, která by zvýšila spokojenost návštěvníků a motivovala je k opakované návštěvě objektu. Návrhová část práce bude vycházet z analýzy marketingového mixu objektu, výsledků řízených rozhovorů s pracovníky zámku, provozovatelem objektu, dotazování návštěvníků a vlastních zkušeností autorky.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.