Marie Petrová

Bakalářská práce

Hodnocení marketingového mixu zámku Plumlov

Evalution of the Marketing Mix of Plumlov Chateau
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix zámku Plumlov a vytvořit návrhy na opatření, která by zvýšila spokojenost návštěvníků a motivovala je k opakované návštěvě objektu. Návrhová část práce bude vycházet z analýzy marketingového mixu objektu, výsledků řízených rozhovorů s pracovníky zámku, provozovatelem objektu, dotazování návštěvníků a vlastních zkušeností autorky.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.