Hodnocení marketingového mixu zámku Plumlov – Marie Petrová
Marie Petrová
Bakalářská práce
Hodnocení marketingového mixu zámku Plumlov
Evalution of the Marketing Mix of Plumlov Chateau
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix zámku Plumlov a vytvořit návrhy na opatření, která by zvýšila spokojenost návštěvníků a motivovala je k opakované návštěvě objektu. Návrhová část práce bude vycházet z analýzy marketingového mixu objektu, výsledků řízených rozhovorů s pracovníky zámku, provozovatelem objektu, dotazování návštěvníků a vlastních zkušeností autorky.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.