Aplikace modelu Excelence ve vybrané společnosti Pierburg s.r.o – Agáta PROKOPOVÁ
Agáta PROKOPOVÁ
Bachelor's thesis
Aplikace modelu Excelence ve vybrané společnosti Pierburg s.r.o
Application of the Model of Excellence in the selected company Pierburg s.r.o.
Abstract:
Model Excelence neboli Model EFQM je v současné době jedním z možných nástrojů, jak hodnotit organizaci ve všech oblastech její činnosti a to za pomoci sedmi kritérií. Na základě dostupných průzkumů je známo že, nízkého bodového hodnocení se dosahuje v kritériu Výsledků vnímání společnosti zainteresovanými stranami. Tento nástroj využívá také společnost Pierburg s.r.o. a je zřejmé, že se potýká se …moreAbstract:
The Excellence Model or EFQM Model is currently one of the possible tools to evaluate an organisation in all areas of its activities using seven criteria. Based on the available surveys, it is known that low scores are achieved in the criterion Results of stakeholders' perception of the company. This tool is also used by Pierburg s.r.o. and it is clear that it faces the same shortcomings. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Agáta. \textit{Aplikace modelu Excelence ve vybrané společnosti Pierburg s.r.o}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/obx8wj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKOPOVÁ, Agáta. Aplikace modelu Excelence ve vybrané společnosti Pierburg s.r.o. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Business model v reálné podnikové praxi
Vojtěch Bartošek -
Redefining Food Storage for the Future: A Multifaceted Approach to Zembag's Business Model Innovation and Scalability
Tomáš Kočiš -
Řízení organizace pomocí modelu excelence
Jan Janků -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
Monika Szalaiová -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková