Vliv mobilních technologií na spotřebitelské chování účastníků cestovního ruchu – Ekaterina Semiashkina
Ekaterina Semiashkina
Bakalářská práce
Vliv mobilních technologií na spotřebitelské chování účastníků cestovního ruchu
The impact of mobile technologies on consumer behavior in the tourism industry
Anotace:
Odvětví cestovního ruchu se v současné době nachází v éře m-turismu, jehož koncept je založen na interakci cestovního ruchu a mobilních technologií. Hlavním cílem práce je zhodnocení vlivu mobilních technologií na spotřebitelské chování účastníků cestovního ruchu. Konkrétně zkoumá, jak mobilní technologie změnily způsob spotřeby produktů a služeb cestovního ruchu a jakou roli hrají mobilní technologie …víceAbstract:
The tourism industry is currently in the era of m-tourism, the concept of which is based on the interaction of tourism and mobile technologies. The main aim of the thesis is to evaluate the impact of mobile technologies on the consumer behavior in the tourism industry. Specifically, it examines how mobile technologies have changed the way tourism products and services are consumed and what role mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chování spotřebitele na vybraném trhu
Radana Skalická -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Analýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů
Hana Schefczyková -
Analýza spotřebitelského chování při nákupu mobilních zařízení
Ondřej Kopp -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Software Solutions in IVF Assistance: Analyzing Market Potential and Mobile UI Technologies
Zuzana Kollárová -
Use of mobile technologies in customer processes
Georg Rockel