Ing. Tereza Divišová

Bakalářská práce

Zavedení nového produktu na trh – komparace značek Fríí a Zlatopramen N.A.

The introduction of the new product on the market the comparison of the brands Fríí and Zlatopramen N.A.
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku zavádění nových produktů na trh přesněji nealkoholických piv Fríí a Zlatopramen N.A. Teoretická část objasňuje témata, která s touto problematikou úzce souvisí, jako např. zavádění nových produktů na trh, značku, podrobný marketingový mix aj. V této práci používám jako výzkumnou metodu dotazníkové šetření, dále vyhodnocuji a porovnávám jednotlivé prvky marketingového …více
Abstract:
This bachelor work solves the problematic of the introduction of the new products on the market especially non alcoholic beers Fríí and Zlatopramen N.A. The theoretical part is clarifying the topics which are closely connected with this problematic, f.e.: the introduction of the new products on the market, brand, detailed marketing mix atc. In my work I use the questionnaire survey as a research method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní