Komplexní scénografické řešení: J.W. Goethe FAUST I. – Pavel Morávek
Pavel Morávek
Master's thesis
Komplexní scénografické řešení: J.W. Goethe FAUST I.
Complex scenohraphic solution: J.W. Goethe FAUST I.
Abstract:
Tato práce zabývá projektem mého magisterského studia, zaměřeného na existencialismus a absurditu lidského života. Práce se zabývá dramatickými texty, které jsem zpracovával v průběhu magisterského studia na KS. Jsou to následující tituly: Jan Weiss: Dům o tisíci patrech, Josef Čapek: Země mnoha jmen, George Büchner: Vojcek a především J. W. Goethe: Faust I. Práce poukazuje na společné jmenovatele …moreAbstract:
This thesis deal with the project of my master programme at department of scenography. This programme was specialized to existencialism and absurdity of human life. The thesis deal with four dramas: Jan Weiss: The House of a Thousand Floors, Josef Čapek: The Land of many names, Geoge Büchner: Woyzeck and primarily J. W. Goethe: Faust I. The thesis point out common topics of these dramas. One of essential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14478
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Jan DUŠEK
- Reader: Martin ČERNÝ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 10. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Scénografie
Theses on a related topic
-
Režijně-scénografická koncepce jako rovnocenný korelát ve tvorbě Kamily Polívkové
Alexandra Bolfová -
Výtvarná koncepce filmu "Wenceslas square" podle scénáře Christopera Markuse a Stephena McFeelyho na motivy povídky Arthura Phillipse. Praha osmdesátých let dvacátého století v hraném filmu.
Jana Železná -
Výtvarná koncepce filmu „ The Eyes Of The Dragon “, podle části románu Stephena Kinga „ The Eyes Of The Dragon“,
Kumi Kawatani -
komplexní scénografické řešení divadelní adaptace klasického filmu L.Bunuela "Anděl zkázy"
Jiří Karásek -
Divadlo Líšeň a jeho výtvarná koncepce
Šárka Jelínková -
Výtarná koncepce filmu "Valpružina noc" podle novely Gustava Meyrinka, město Praha jako zásadní prostředí děje v českém a světovém filmu
Filip Novotný -
Kód existencialismu v české divadelní fotografii 1960-2003
Viktória Apolónia Havrillová -
Prvky existencialismu v tvorbě Pala Macha
Kristýna Šťastná