Bc. Alžběta Ruttkay-Nedecká

Diplomová práce

Zapamatovatelnost scénického a narativního schématu u školních dětí

Memorability of scene and narrative schema in school children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tom, jak se rozvíjí narativní kompetence při vyprávění příběhu. Děti v rámci výzkumu měli za úkol si zapamatovat příběh, který slyšeli. Ovšem existovaly dvě verze příběhu: jedna verze byla scénická, kdy si děti celé vyprávění představovaly jako scénu na obraze a druhá verze byla narativní, kdy vyprávění děti chápaly jako příběh a představovaly si, jak jdou události po sobě …více
Abstract:
The diploma thesis deals about narrative competence develops when telling a story. As part of the research, the children had the task of re-membering the story they had heard. However, there were two versi-ons of the story: one version was scenic, where the children imagined the entire story as a scene in a picture, and the other version was narrative, where the children understood the story as a story …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.