Jana Pastorková

Diplomová práce

Marketingová komunikace TŠ Astra Praha

Marketing communication of TŠ Astra Praha
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu …více
Abstract:
The subject of my diploma thesis is the marketing communication of Astra Praha dancing school. The main purpose was to create the right communication mix in order to stabilize current situation and enable further development of the company. The main subject consists of various parts which are: mapping of theoretic basis focused on marketing of services, marketing analysis of Prague dancing schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Miloš Toman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13863

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management