Marketingová komunikace TŠ Astra Praha – Jana Pastorková
Jana Pastorková
Diplomová práce
Marketingová komunikace TŠ Astra Praha
Marketing communication of TŠ Astra Praha
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis is the marketing communication of Astra Praha dancing school. The main purpose was to create the right communication mix in order to stabilize current situation and enable further development of the company. The main subject consists of various parts which are: mapping of theoretic basis focused on marketing of services, marketing analysis of Prague dancing schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Miloš Toman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Komunikace ve službách
Laura Sivá -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban