Ing. Renáta Jirásková, lic.

Diplomová práce

Marketing v oblasti hypotečních úvěrů Banky X

X Bank Marketing in Mortgage credits
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu marketingových činností v oblasti hypotečních úvěrů a zvýšení podílu primární produkce bez zprostředkovatele. Výsledkem je poskytování hypotečních úvěrů s nadstandardní službou a zároveň s nižšími náklady.
Abstract:
Thesis is targeted on marketing activities analysis in the field of mortgage credits and the increase of the primary production without a broker. As a result is morgage credits granting inclusive above standard bank customers´ service, in the same way with lower bank cost.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Iva Zelená
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management