Intervenční techniky u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení na základních školách v Moravskoslezském kraji – Nikola VRBICKÁ
Nikola VRBICKÁ
Bakalářská práce
Intervenční techniky u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení na základních školách v Moravskoslezském kraji
Intervention techniques of pupils with specific developmental learning difficulties at primary schools in Moravian-Silesian Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zjištěním poskytované podpory žákům se specifickými vývojovými poruchami učení na základních školách v Moravskoslezském kraji. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z obecných informací o specifických vývojových poruchách učení, jejich klasifikaci, etiologii, charakteristice, reedukaci a podpoře poskytované žákovi ze strany školy …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on detection of provided support of pupils with specific developmental learning disorders at primary schools in Moravian-Silesian Region. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part consist of general information of specific developmental learning disorders, it's classification, etiology, characteristics, reeducation and a support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Kytnarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBICKÁ, Nikola. \textit{Intervenční techniky u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení na základních školách v Moravskoslezském kraji}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ocjfc3/.
Jak správně citovat práci
VRBICKÁ, Nikola. Intervenční techniky u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení na základních školách v Moravskoslezském kraji. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
REEDUKACE SPECIFICKÝCH VÝVOJOVÝCH PORUCH U ŽÁKŮ 1.STUPNĚ ZŠ
Petra Müllerová -
Možnosti reedukace specifických vývojových poruch školních dovedností na 1. stupni ZŠ
Jana Kuželková -
Metody a možnosti reedukace specifických vývojových poruch školních dovedností se zaměřením na dyslexii a dysortografii na základní škole
Kateřina Přívratská -
Metoda EEG Biofeedback jako jedna z alternativ reedukace specifických vývojových poruch školních dovedností
Zdeňka Lebedová -
Význam reedukace při specifických vývojových poruchách školních dovedností žáků základní školy
Stanislava Kropáčová -
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ -
Reedukace a její průběh při specifických vývojových poruchách školních dovedností
Renáta Hlaváčková -
Reedukace a její průběh při specifických vývojových poruchách školních dovedností
Radka Janoušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva