Sociální klima školní třídy – Mgr. Andrea Tošenovjanová
Mgr. Andrea Tošenovjanová
Diplomová práce
Sociální klima školní třídy
Classroom Climate
Anotace:
Diplomová práce „Sociální klima školní třídy“ pojednává o klimatu ve školní třídě. V teoretické části je nejdříve přiblížena terminologie a teoretický základ k dané problematice. Poté jsou popsány determinanty, jež na stav třídy v tomto směru působí. V poslední kapitole jsou uvedeny určité složky výchovně vzdělávacího procesu, jež by mohly pozitivně ovlivňovat sociální klima školní třídy. Vysvětleny …víceAbstract:
Diploma thesis ,,Social climate in the classroom” describes the climate in the classroom. There is description of the terminology and the theoretical base to these problems described in the first theoretical part of the thesis. Then there are defined some factors which influence the class. There are some parts of allowance educational process discussed in the last chapter of the first part. These parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dnmif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Which factors influence revenues of a Prague wine bar?
Nina Winklerová -
Using Tolkien adaptations in the classroom: The Lord of the Rings vs The Rings of Power
Jakub ČERVINKA -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
Elena Dačeva -
Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom
Tereza Brzá -
Kvantitativní výzkum sociálního klimatu tříd gymnázií
Eliška BOOROVÁ -
Mapování sociálního klimatu na 1. stupni ZŠ
Kateřina Tománková