Autonomní učení cizích jazyků v eLearningu – Mgr. Emil HORKÝ
Mgr. Emil HORKÝ
Disertační práce
Autonomní učení cizích jazyků v eLearningu
Autonomy and Foreign Language Learning in e-Learning Context
Anotace:
Jednou z cest, jak zvýšit efektivitu učení se cizím jazykům v e-learningu je adaptivní model výuky. Cílem dizertační práce je navrhnout proces výuky cizích jazyků v adaptivním e-learningu v kontextu autonomního učení. Adaptivní systém otestovat v provozu a zjistit, přispívá-li tato výuka k efektivnějšímu učení než v případě klasického e-learningu. Základními koncepty prezentovanými v teoretické části …víceAbstract:
An adaptive approach to teaching foreign languages in e-learning is a way how to improve learning efficiency. The objective of the dissertation is to evolve the process of teaching foreign languages in adaptive e-learning in the context of autonomous learning, to test the adaptive system in operation and to determine whether it contributes to more efficient learning compared to classical e-learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Zveřejnit od: 3. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Doc. RNDr. Jana Šarmanová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÝ, Emil. Autonomní učení cizích jazyků v eLearningu. Ostrava, 2014. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění senzorických vlastností v adaptivní výuce cizích jazyků
Štěpánka NEDBALOVÁ -
Adaptivní e-learningový systém pro výuku jazyků
Vladimír BRADÁČ -
Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ
Veronika MIKŠÍKOVÁ -
Podpora výuky kmitání a vlnění na střední škole pomocí experimentů
Markéta Kučerová -
Návrh terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ pro výuku vybraného tématu zeměpisu
Michaela PLÁNIČKOVÁ -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová