Mgr. Emil HORKÝ

Disertační práce

Autonomní učení cizích jazyků v eLearningu

Autonomy and Foreign Language Learning in e-Learning Context
Anotace:
Jednou z cest, jak zvýšit efektivitu učení se cizím jazykům v e-learningu je adaptivní model výuky. Cílem dizertační práce je navrhnout proces výuky cizích jazyků v adaptivním e-learningu v kontextu autonomního učení. Adaptivní systém otestovat v provozu a zjistit, přispívá-li tato výuka k efektivnějšímu učení než v případě klasického e-learningu. Základními koncepty prezentovanými v teoretické části …více
Abstract:
An adaptive approach to teaching foreign languages in e-learning is a way how to improve learning efficiency. The objective of the dissertation is to evolve the process of teaching foreign languages in adaptive e-learning in the context of autonomous learning, to test the adaptive system in operation and to determine whether it contributes to more efficient learning compared to classical e-learning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Zveřejnit od: 3. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Doc. RNDr. Jana Šarmanová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORKÝ, Emil. Autonomní učení cizích jazyků v eLearningu. Ostrava, 2014. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta