Bc. Kateřina Paťhová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu

Anotace:
Bakalářská práce Analýza marketingového mixu se soustředí na analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu se zaměřením především na mix komunikační daného subjektu, v tomto případě Rodinného pivovaru Bernard, a.s. Práce se skládá ze dvou částí a to z teoreticko-metodologické části a z části aplikační. Úkolem teoreticko-metodologické části je definovat danou problematiku z obecného hlediska. Aplikační …více
Abstract:
The Bachelor thesis Analysis of the marketing mix focuses on the analysis of existing marketing mix, focusing mainly on the communication mix of the entity, in this case, the Bernard Family Brewery, Inc. The bachelor thesis consists of two parts, the theoretical part and the application part. The task of the theoretical part is to define the issue in general terms. The Application part aims to describe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích