Franchising jako forma vstupu na trh – Valentina Kovshevnaya
Valentina Kovshevnaya
Bakalářská práce
Franchising jako forma vstupu na trh
Anotace:
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2007
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Vstup na zahraniční trh formou reexportu
Adam Charvát -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Michaela Filková -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh České republiky
Jakub Majerčík