Ing. Tereza Hnízdilová

Bakalářská práce

Genderové role muže a ženy v reklamě

Gender Roles of Men and Women in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování mužů a žen v reklamách a je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, se seznámíme s pojmem gender. Dále se budu zabývat problematikou genderových rolí ve společnosti, jak se genderové role mění v období let, jaké jsou genderové stereotypy. A v druhé, praktické části, se chci zaměřit na výzkum v oblasti mého bydliště. Tedy na oblast Ústeckého …více
Abstract:
This research paper, which focuses on imaging of men and women in advertising, is divided into two parts. In the first, theoretical part, the concept of gender is being examined and defined. This chapter is followed by a study of problems of gender roles in a society, how these roles have changed in the history and what are the common gender stereotypes. The second part of the paper takes the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní