Bc. David Vacl, DiS.

Diplomová práce

Komunikační mix společnosti LAW CZ, s.r.o.

Communication mix design for LAW CZ, Ltd.
Anotace:
Diplomová práce stručně charakterizuje prvky marketingového mixu, dále rozpracovává jednotlivé složky komunikačního mixu podniku, průzkum trhu a marketingové analýzy. Cílem diplomové práce je nejprve zhodnotit současný stav komunikace společnosti, následně pak sestavit návrh komunikačního mixu se zapojením některých moderních prvků.
Abstract:
Diploma thesis briefly describe elements of marketing mix, and also components of corporate communication mix, marketing research and analysis. The object of the thesis is an evaluation of a present communication mix of a selected company, consequently a proposal of the new mix including some modern elements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martin Maixner
  • Oponent: Ing. Klára Mrkosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting